Warunki ogólne i warunki sprzedaży

REGULAMIN SERWISU

1. Przedsiębiorca, kontakt

1.1    Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy, działający pod adresem www.henrilloyd.pl jest Henri Lloyd Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Brodnicy, ul. Mazurska 9 (zwana dalej: „HL Polska”), NIP: 874-000-39-62, REGON: 870568741, KRS Nr 0000149105, Sad Rej. w Toruniu VII Wydz. Gosp., Kapitał zakładowy: 891.600zł.

1.2    Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem internetowym, pod adresem Henri Lloyd Polska, ul. Mazurska 9, 87-300 Brodnica; telefonicznie pod numerem: 56 49 822 64 lub przez e-mail: kontakt@henrilloyd.com.pl

2. Zasady działania sklepu internetowego HL Polska

HL Polska prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się towary dostępne w ramach sieci dystrybucyjnej Henri Lloyd.

3. Zamawianie towarów

3.1.  Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.henrilloyd.pl.

3.2.  Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

3.3.  Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów. 

4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

4.1    Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”.

4.2    Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „Koszyk”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w koszyku.

4.3    Po wybraniu opcji „Przejdź do realizacji zamówienia”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.

4.4    Przez zalogowanie Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.

4.5    Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.

4.6    Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (płatność kartą płatniczą lub przelew poprzez serwis PayPal lub Przelewy24) lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.

4.7    Klient dokonuje złożenia zamówienia poprzez dokonanie płatności w jednym z w/w sposobów.

4.8    Po dokonaniu płatności poprzez serwis PayPal lub Przelewy24, Klient jest przekierowywany na stronę www.henriloyd.pl

4.9    W przypadku wybrania jako formy płatności za towar płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system PayPal lub Przelewy24), dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania płatności na rachunek HL Polska lub podmiotów pośredniczących w transakcji (serwisu PayPal lub Przelewy24), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, umowa nie zostanie zawarta, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie.

4.10 Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.

4.11 Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

4.12 HL Polska może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia. 

5. Ceny

5.1    Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT.

5.2    Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

5.3    Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez HL Polska zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

5.4    HL Polska zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa. 

6. Dostępność zamówionych towarów

6.1    Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.

6.2    W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

6.3    W karcie produktu udostępniana jest Klientom informacja o pełnym zakresie rozmiarów – rozmiary aktualnie niedostępne również znajdują się na tej liście, jednakże są wyraźnie oznaczone innym niż rozmiary dostępne kolorem. Produktu w rozmiarze niedostępnym nie można dodać do koszyka.

7. Niemożność zrealizowania zamówienia

W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.

 

8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

8.1    Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski. 

8.2    W przypadku przesyłki opłacanej przy odbiorze, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto HL Polska (za pośrednictwem serwisu PayPal lub Przelewy24).

8.3    Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres, towar zostanie wysłany do Klienta w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.

8.4    UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, płatności online za pośrednictwem serwisu PayPal lub Przelewy24 (przelew lub płatność kartą płatniczą) realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto sklepu internetowego lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany kurierowi.

8.5    Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska GLS – przewidywany czas dostawy to jeden dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia. 

8.6    Ze względu na dużą ilość zamówień w okresie przedświatecznym czas wysyłki może się przedłużyć do maksymalnie 4 dni

9. Formy płatności za zamówienie

9.1    Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki kurierskiej.

9.2    Przelew: przelewy, które akceptowane są przez HL Polska, to tzw. szybkie przelewy dokonane przy użyciu serwisu Przelewy24 lub przelew elektroniczny przy użyciu serwisu PayPal. Cechą szybkich przelewów z Przelewy24 jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać transferu pieniędzy. W przypadku nie dokonania płatności za zamówienie w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia - zostaje ono anulowane.

9.3    HL Polska akceptuje przelewy tradycyjne, wpłaty należy dokonywać na numer konta:

Bank Millenium 49116022020000000060873339

9.4    Karta płatnicza: Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu PayPal lub Przelewy24.

9.5    Uwaga! Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta emaila z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do HL Polska na adres: kontakt@henriloyd.com.pl

10. Umowa sprzedaży

10.1 Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.henrilloyd.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.

10.2 Umowa może być zawarta w języku polskim.

11. Wykonanie umowy – termin 

W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy, HL Polska zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 2 dni roboczych, od poprawnego złożenia zamówienia lub, w przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, do poinformowania Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.

12. Koszt dostawy

12.1 Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.

12.2 Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:

-          w przypadku przesyłki kurierem i płatności przy odbiorze – 23 PLN brutto;

-          w przypadku przesyłki kurierem i płatności online – 17 PLN brutto;     

13. Odstąpienie od umowy

13.1 Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

13.2 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

13.3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować HL Polska o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

13.4 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

13.5 W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, HL Polska zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez HL Polska, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym HL Polska została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

13.6 Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient poniesie koszt odesłania towaru do HL Polska.

13.7 HL Polska może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13.8  Rzeczy należy odesłać na adres: Henri Lloyd Polska, ul. Mazurska 9, 87-300 Brodnica, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował HL Polska o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

13.9      Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

13.10     Klient może także zwrócić rzecz w każdym salonie działającym pod marką Henri Lloyd.

13.11     Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

14. Reklamacje

14.1 Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów HL Polska ponosi odpowiedzialność za wady.

14.2 Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Henri Lloyd może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

14.3 Reklamację można złożyć w każdym salonie działającym pod marką Henri Lloyd Polska lub drogą pocztową.

14.4 W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia.

14.5 HL Polska rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.

14.6 W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

14.7 W przypadku złożenia reklamacji w salonie Henri Lloyd po jej rozpatrzeniu, HL Polska umożliwi Klientowi odbiór towaru lub kwoty pieniężnej wraz z przysługującym zwrotem kosztów, w salonie, w którym złożona została reklamacja

15. Rezygnacja z zamówienia

15.1 Klient może zrezygnować z zamówienia.

15.2 Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt z Obsługą Klienta i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.

16. Postanowienia końcowe

Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT. HL Polska nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.

16.1. Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez HL Polska. danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)  jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.

16.2. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i o prowadzącym sklep internetowy – HL Polska.

16.3. Administrator Danych Osobowych

Administratorem danych osobowych HL Polska. z siedzibą w Brodnicy pod adresem: ul. Mazurska 9, 87-300 Brodnica. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.

17. Regulamin Karty Stałego Klienta

17.1 Regulamin niniejszy określa zasady przyznawania i korzystania z KARTY STAŁEGO KLIENTA, (zwanej w dalszej części regulaminu KARTĄ ) wystawionej przez HENRI LLOYD POLSKA Sp. z o.o oraz określa warunki posługiwania się nią.

17.2 KARTA jest dokumentem imiennym, opatrzona indywidualnym numerem, przeznaczona dla osób fizycznych i może się nią posługiwać wyłącznie jej posiadacz zgodnie z niniejszym regulaminem.

 

17.3 KARTA nie może być odstępowana innym osobom fizycznym lub prawnym.

 

17.4 Właściciel KARTY może otrzymać imienną fakturę VAT na zakupione towary.

 

17.5 Do otrzymania KARTY uprawniona jest każda osoba, która dokonała w sklepach firmowych Henri Lloyd jednorazowego zakupu na kwotę nie mniejszą niż 1000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych).

 

17.6 Warunkiem otrzymania KARTY jest wypełnienie i podpisanie karty informacyjnej stałego klienta, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego regulaminu. Klient akceptuje postanowienia zawarte w niniejszym Regulaminie w momencie podpisania karty informacyjnej stałego klienta lub w momencie pierwszego użycia KARTY.

 

Wydającym i przyjmującym zgłoszenie – kartę informacyjną stałego klienta jest pracownik sklepu Henri Lloyd, w którym dokonano zakupu.

 

Wypełniony formularz zostanie przesłany do biura Henri Lloyd Polska Sp. z o.o. , ul. Mazurska 9, 87-300 Brodnica, a dane klienta będą zarejestrowane w bazie danych .

 

17.7 KARTA ważna jest bezterminowo i wydawana klientowi bezpłatnie.

 

Karta uprawnia jej posiadacza do zniżek rabatowych na wszystkie dalsze zakupy realizowane w sklepach firmowych Henri Lloyd zgodnie z niniejszym regulaminem.

 

Wysokość udzielanego rabatu jest zmienna, uzależniona od sumarycznej kwoty zakupów dokonanych w całej sieci sklepów firmowych Henri Lloyd Polska w okresie od wydania KARTY i wynosi odpowiednio:

 

1000 - 5000   PLN - rabat 5 %

 

5001 – 10000   PLN - rabat 7 %

 

powyżej 10000 PLN - rabat 10 %

 

Klienci posiadający Kartę Stałego Klienta starego typu, nie tracą przywilejów „nabytych”, a na ich konto zostaje naliczona dodatkowa premia startowa w wysokości 1500 PLN.

 

Zastrzega się, że rabaty udzielane z tytułu posiadania KARTY nie sumują się z żadnymi innymi i dotyczą wyłącznie zakupów w cenach detalicznych.

 

Warunkiem uzyskania zniżki przy zakupie jest okazanie KARTY celem odnotowania jej cech identyfikacyjnych i wystawienia rachunku potwierdzającego zakup z rabatem. Właściciel KARTY może zostać poproszony o okazanie dowodu tożsamości w momencie posługiwania się kartą.

 

Za udzielenie zniżki niezgodne z niniejszym regulaminem odpowiedzialność ponosi obsługujący pracownik sklepu.

 

Karta uszkodzona w stopniu powodującym jej nieczytelność jest nieważna i nie będzie honorowana w sklepach firmowych Henri Lloyd.

 

W przypadku zagubienia lub zniszczenia Karty, jej właściciel powinien zgłosić się z dowodem tożsamości do najbliższego sklepu firmowego Henri Lloyd w Polsce w celu ustalenia sposobu wydania duplikatu (nowej karty).

 

Za wystawienie duplikatu (nowej karty) pobierana jest opłata w wysokości 20,00 PLN. (słownie: dwadzieścia złotych).

 

Karta jest własnością firmy Henri Lloyd Polska Sp. z o.o., która ma prawo ją anulować w momencie, gdy właściciel: 

- świadomie udostępnia KARTĘ osobom trzecim w celu uzyskania przez nie dodatkowych zniżek,

- dane personalne na KARCIE są nieczytelne lub istnieje podejrzenie, że zostały sfałszowane.

Regulamin w niniejszym brzmieniu obowiązuje od kwietnia 2013 r.

Henri Lloyd Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego Regulaminu. Aktualny Regulamin znajduje się w siedzibie Henri Lloyd Polska, sklepach firmowych Henri Lloyd na terenie kraju oraz na stronie internetowej Henri Lloyd Polska: www.henrilloyd.pl

Wykaz sklepów firmowych Henri Lloyd, akceptujących Kartę Stałego Klienta:

 

- GDYNIA - C.H. "KLIF", Al. Zwycięstwa 256, 81-5252 Gdynia, tel. (58) 78 150 70

 

- TORUŃ - PDT, ul. Rynek Staromiejski 36/38, 87-100 Toruń, tel. (56) 62 110 73

 

- WARSZAWA - MODO Domy Mody, ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa, tel. (22) 37-955-72

 

- POZNAŃ - Galeria MALTA, ul. Maltańska 1, 61-131 Poznań, tel. (61) 67 039 59

 

- KRAKÓW - GALERIA KAZIMIERZ, ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków, tel. (12) 43-301-36

 

- WROCŁAW – D.H.RENOMA, ul. Świdnicka 40, 50-950 Wrocław, tel. (71) 35 910 41

- SZCZECIN - ul. Przestrzena 11, 70-800 Szczecin tel. (91) 46 930 95

- SOCHACZEW - ul. Warszawska 33C, 96-500 Sochaczew, tel (46) 86 277 04

 

- BRODNICA – ul. Mazurska 9. 87-300 Brodnica, tel. (56) 49 822 64

18. Cykliczne promocje

Zastrzega się, że rabaty udzielane z tytułu posiadania kodu rabatowego, bonu promocyjnego i rabatowego nie sumują się z żadnymi innymi i dotyczą wyłącznie zakupów w cenach detalicznych.